Czy możemy mówić o tych chwilach słabości, gdy przechodząc obok kawiarni lub piekarni, czujemy zapach świeżej kawy czy przepysznych wypieków i nagle walczymy z nieodpartą ochotą aby wejść do środka?
To, co wąchamy, wpływa na nasze emocje.
Układ limbiczny naszego mózgu kontroluje pamięć i emocje. Węch jest jedynym ze zmysłów, który jest bezpośrednio połączony z układem limbicznym naszego mózgu.
Wykorzystanie zapachu w sklepie spożywczym jako elementu strategii marketingowej jest w stanie zwiększyć sprzedaż określonej kategorii produktu. Zapachy do sklepów spożywczych od Aroma180 poprawią również nastroje klientów, skłaniając ich do spędzenia większej ilości czasu w sklepie i zainteresowania produktem. Ponadto zapach rozprzestrzenia się na inne obszary sklepu, zwiększając również sprzedaż pobliskich produktów. Zapach do sklepu poprawia również postrzeganie Państwa marki przez klientów, a ostatecznie zwiększa lojalność wobec miejsca i marki.
Aromamarketing dla sieci detalicznej sklepów spożywczych:
Adres:
ul. Grochowska 23/31 lok. 403
04-186 Warszawa
Telefon:
+ 48 783 111 107
biuro@aroma180.pl