Zapachy do sklepów spożywczych

Czy możemy mówić o tych chwilach słabości, gdy przechodząc obok kawiarni lub piekarni, czujemy zapach świeżej kawy czy przepysznych wypieków i nagle walczymy z nieodpartą ochotą aby wejść do środka?

To, co wąchamy, wpływa na nasze emocje.

Układ limbiczny naszego mózgu kontroluje pamięć i emocje. Węch jest jedynym ze zmysłów, który jest bezpośrednio połączony z układem limbicznym naszego mózgu.

Wykorzystanie zapachu w sklepie spożywczym jako elementu strategii marketingowej jest w stanie zwiększyć sprzedaż określonej kategorii produktu. Zapachy do sklepów spożywczych od Aroma180 poprawią również nastroje klientów, skłaniając ich do spędzenia większej ilości czasu w sklepie i zainteresowania produktem. Ponadto zapach rozprzestrzenia się na inne obszary sklepu, zwiększając również sprzedaż pobliskich produktów. Zapach do sklepu poprawia również postrzeganie Państwa marki przez klientów, a ostatecznie zwiększa lojalność wobec miejsca i marki.

 

Aromamarketing dla sieci detalicznej sklepów spożywczych:

  • Przyjemny zapach w sklepie poprawia nastroje klientów
  • Odpowiedni zapach zwiększa sprzedaż określonego produktu
  • Zapach zwiększa również sprzedaż produktów w okolicy
  • Zapach zwiększa liczbę nieplanowanych zakupów
  • Zapach wpływa na wzrost ogólnego zainteresowania klientów zakupami
  • Obecność zapachu w sklepie poprawia ogólną ocenę sklepu. Sklep jest pozytywnie oceniany i odbierany przez klientów

Adres:

ul. Grochowska 23/31 lok. 403
04-186 Warszawa

Telefon:

+ 48 783 111 107
biuro@aroma180.pl

Polityka prywatności

© Aroma180 - All Rights Reserved