Branża restauracyjna staje się coraz bardziej konkurencyjna a w walce o wyróżnienie się na rynku potrzebne są gotowe i dobre pomysły. Zapachy do restauracji bądź kawiarni mogą stać się więc strategicznym narzędziem, które poprawi rozpoznawalność marki i zwiększy sprzedaż.
Aromamarketing może pomóc wygenerować większe przychody w restauracji pod warunkiem, że zapach do restauracji lub kawiarni będzie odpowiednio dobrany pod względem samej kompozycji zapachowej jak i intensywności rozpylanego zapachu.
Co to jest aromamarketing dla restauracji?
W zależności od restauracji, można przyciągać klientów zapachami na kilka sposobów. Restauracje mogą piec produkty o określonej porze dnia aby zachęcać ludzi pięknymi aromatami, mogą również używać mieszanki zapachów w dyfuzorze zapachowym aby rozpylać wybrany aromat przez cały czas.
Zapach i smak są ze sobą ściśle powiązane. Jeśli rozpylisz wejście czekoladowymi nutami, Twoje wyroby czekoladowe staną się bardziej atrakcyjne dla osób, które wchodzą do kawiarni, piekarni lub restauracji i będziesz mógł obserwować wzrost sprzedaży produktów o smaku czekoladowym w ciągu całego dnia.
Korzyści z wprowadzenia zapachu do restauracji lub kawiarni:
Adres:
ul. Grochowska 23/31 lok. 403
04-186 Warszawa
Telefon:
+ 48 783 111 107
biuro@aroma180.pl